Papírový nebo online diář? Beauty služby zažívají malou revoluci.

Připadá vám někdy, že vaše každodenní kancelářská agenda vám zaplňuje pomalu více času než reálná práce? Telefony s klienty, vyřizování objednávek, rušení rezervací, to je nevyhnutelná rutina každého salonu nebo poskytovatele beauty služeb. Ať už jste větší studio, nebo manikérka na volné noze, vždy potřebujete mít k dispozici velký diář, do kterého si můžete zaznamenat vaše klientské návštěvy.

Napadlo vás někdy zahodit váš napěchovaný papírový diář nebo zastaralý rezervační systém (který mimochodem pravděpodobně ani neotevřete z tabletu či mobilu) a mít vše po ruce odkukoliv a kdykoliv online? Bývalé auditorce a konzultantce ve společnosti EY Lence Šťastné tahle myšlenka nedala spát a rozhodla se postavit moderní online platformu krásy – SALON24. Její služba nabízí profesionálům spojení se stavajícími klienty přes online rezervace a možnost budovat si profesionální online portfolio své práce.

„Nápad se zrodil ve chvíli, kdy jsem pracovala v open space kancelářích a řešila problém, jak se diskrétně objednat na manikúru, aniž by se to z mého telefonického hovoru dozvěděla celá kancelář. Objednávka na základě osobní návštěvy také nebyla řešením, neboť v době, kdy jsem se vracela z práce, již měla většina salonů zavřeno. Nebylo mi jasné, jak to, že v současné době, kdy si objednáváme taxík, oběd nebo letenku na dovolenou online, musím návštěvu jakékoli kosmetické služby řešit telefonicky.“

Lenka konzultovala svůj nápad s kamarádkou Dášou, která sama pracuje v beauty oboru, a ta jí potvrdila, že by podobnou službu jako profesionálka sama uvítala. Její podnikatelské know how se tak stalo základem pro vyvinutí unikátní online platformy, která je dostupná 7 dní v týdnů a 24 hodin denně. „I když můj nápad vznikl původně z klientské potřeby, tak SALON24 je služba především pro profesionály, která by měla usnadnit komunikaci s klienty, pomoci v oslovování nových zákazníků, zjednodušit administraci spojenou s objednáváním služeb a v neposlední řadě i následným vyhodnocováním návštěvnosti, obsazenosti a tržeb, “ vysvětluje Lenka.

Salon24

Co tedy SALON24 vše poskytuje? Nejedná se pouze o rezervační systém, ale o software, který nabízí komplexní řešení celého byznysu. Od prezentace na webu, po kalendář, evidenci klientů a rezervaci, až plánovanou pomoc při přípravě podkladů pro elektronickou evidenci tržeb. Kromě vzdáleného přístupu ke svým datům odkudkoliv a z jakéhokoliv mobilního zařízení je bonusem také například automatizované zasílání sms upomínek klientovi před každou návštěvou, vyhodnocování obsazenosti a tržeb či samotné hodnocení zákazníků.

„Od začátku usilujeme o to, aby byl systém cenově dostupný, proto také nabízíme různé typy cenových balíčků. Profesionálové si mohou vybrat ze dvou možností měsíčních předplatných v hodnotě 490 Kč anebo 790 Kč. Pro ty, kteří se oboru věnují jenom na částečný úvazek přinášíme flexibilní kreditní systém. Paradoxně, ale největší překážkou nepředstavuje cena služby, jak jsme se zpočátku domnívali. Výzvou je pro nás přesvědčit klienta, aby překonal zažitý stereotyp a odhodil navždy svůj papírový diář, což se zatím postupně daří.“

A jak se na SALON24 dívají jeho první klienti?

„SALON24 využívám již skoro dva měsíce a od té doby pociťuju, že mám víc osobního volného času. Díky jednoduchému online rezervačnímu systému nemusím již z velké části klienty sama obvolávat, registrují se k návštěvě sami. Zhruba čtvrtina mých původních klientů si již rezervuje svou návštěvu online, a dokonce mi i za tak krátkou dobu přibyli dva noví zákazníci. Co považuji za úžasné jsou sms upomínky, které mi ušetří hodně starostí a i mí klienti tuto službu hodnotí velmi pozitivně. Rovněž jsem ráda, že mohu používat instatní diář, který je velmi přehledný. Předtím jsem měla diáře dokonce tři! Od té doby, co vlastním chytrý telefon mám přehled o veškeré pracovní agendě,“ říká Martina Sittová, majitelka salonu Manikúra Mary Cohr.

„Nemám žádný salon, za svými klienty jezdím až do jejich domovů, a tím je má služba dost specifická,“ říká majitelka Home Nails Spa Zdeňka Hrstková a dodává: „Aby se mi podařilo získat nové zákazníky, je pro mne důležité mít vytvořenou kvalitní a profesionální online prezentaci. Pro SALON24 jsem se rozhodla, protože nejen, že splňuje tyto základní požadavky, ale nabízí toho i mnohem více. Jelikož jsem často na cestách, hodnotím velmi pozitivně, že systém mohu odkudkoli využít – například zkontrolovat, kdy mám dalšího klienta, zhodnotit tržby nebo se podívat jestli nemám nějaké nové reference od klientů. Zatím dávám jedničku.“

Více informací se dozvíte na:

www.salon24.cz

www.facebook.com/Salon24.cz

Podívejte se na krátké prezentační video:

Kontakt:

Lenka Šťastná, lenka@salon24.cz, 776 151 851